Wednesday, October 21, 2009

Mo0 ---0oodayy

You Are Warned that the following content will be very boring n potentially make u feel uncomfortable…

 

--------------------------------------------------------------------

 

Sorry for those who only knows english… Coz for this post i gonna stick with Chinese… Maybe you can have a try by using google translate :)

已经第二天了…都是闷闷不乐的…不知为什么…

想一想是不是因为假期就快完了?还是因为成绩又再拖延才放榜?

心情不好…自然就想找找朋友说说心事…看看在msn有谁正上线…都有好几位上线…可是最后还是觉得别去干扰别人啦…

嗨~~~

我真的没有一位真心的朋友吗?

还是我想太多了?

今天…除了载了父母贺大姐去吃午餐以外…我都是躲在家里…闷闷得对着电脑发呆…看看汽车杂志…FB…

嗨~~~~

有谁能了解我…

有谁能让我诉苦…

RIMG0394

T.T

No comments: